×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، دکتر مجید زنگویی مشاور تجاری‌‌سازی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوریدر نشست تخصصی سرمایه گذاری و توسعه گیاهان دارویی خراسان جنوبی با اشاره به پیام دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی برای این جلسه، اظهار داشت: در زمینه گیاهان دارویی ماحصل این نشست تخصصی با ارائه گزارش‌ها وصحبت‌ها برای کمک در حوزه گیاهان دارویی خراسان جنوبی به دست دبیر ستاد گیاهان دارویی می‌رسد.

زنگویی در ادامه افزود: ارتباط بین نهادهای مختلف در استان خراسان جنوبی ضعیف است و این در حالی است که در استان‌های دیگر این مشکل وجود ندارد و باید به این موضوع در استان خراسان جنوبی توجه و رسیدگی شود.

وی گفت: یکی از راهکارهای مؤثر در این زمینه، استفاده از شبکه مجازی است که می تواند کمک مطلوبی برای ارتباط درون سازمانی در استان خراسان جنوبی باشد.

مشاور تجاری‌‌سازی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای بهره گیری وشناساندن محصولات و گیاهان دارویی و اثرات آن از رسانه ها و فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی در تمامی زمینه ها استفاده کرد.

وی همچنین اظهار داشت:کسانی که در زمینه ومحصولات گیاهان دارویی فعالیت می‌کنند می‌توانند از انتقال تکنولوژی به وسیله ارتباط ما با کشورهای مختلف استفاده کنند.
مشاور تجاری‌‌سازی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: برای بهره گیری و شناساندن محصولات و گیاهان دارویی و اثرات آن وحتی سایر موارد از رسانه ها و فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی در تمامی زمینه ها استفاده کرد.

زنگویی در پایان گفت: دفتر برنامه‌ریزی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری باتوجه به این که درحوزه تجاری‌سازی در زمینه صادرات محصولات دانش‌بنیان با همکاری حوزه بین‌الملل ارتباطی دارا هستیم در این زمینه با افراد در راستای صادرات محصولات می توانیم همکاری کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.