×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همکاری دانشگاه محقق اردبیلی با مرکز رشد گیاهان دارویی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: حمایت از واحد فناوری و ارائه مشاوره در زمینه شناخت بازار و کمک در تهیه برنامه کاری جهت تجاری سازی طرح یا ایده تأیید شده توسط مرکز رشد و نیز همکاری در ایجاد پورتال اینترنتی ویژه واحد فناوری از تعهدات مرکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی است.

دکتر رامز نصیری صالح با اشاره به قرارداد در حال انعقاد بین مرکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل و هسته فناوری زیست رشد دام، اظهار کرد: موضوع این قرارداد، استقرار واحد فناوری در مرکز رشد و انتفاع از خدمات مرکز رشد جهت ساخت نمونه اولیه، استاندارد سازی، شناخت بازار، تولید انبوه، تجاری‌سازی، تأسیس شرکت با مشارکت همکاران در مرحله پیش رشد با عنوان تولید و تجاری سازی مکمل زیستی خوراکی در تغذیه گوساله‌های هلشتاین است.

وی هدف مرکز رشد را تبدیل دانایی به دارایی اعلام و تصریح کرد: طبق این قرارداد مکان استقرار در اختیار واحد فناوری قرار می‌گیرد و مرکز آموزش جهاد دانشگاهی موظف به برگزاری دوره‌های تخصصی بازاریابی، بازرگانی و مدیریتی با ارائه مدرک رسمی گواهی حضور است.

سرپرست مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل با بیان اینکه واحد فناوری جهت تهیه اطلاعات جامع مرکز و ارزیابی دوره‌ای شرکت‌ها و حضور فعال در تمام مراسم‌ها با مرکز رشد همکاری می‌کند، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در زمینه پروژه‌های تحقیقاتی، آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان است.

در این جلسه دکتر گودرز صادقی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی این دانشگاه برای همکاری با مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی امکان استفاده از آزمایشگاه‌های دانشکده‌ کشاورزی، ارائه امکانات کتابخانه‌ای و نیز ارائه کارت شناسایی برای اعضای واحدهای فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل جهت استفاده از این امکانات را فراهم می‌کند.

در این جلسه مفاد قرارداد بین مرکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل و هسته فناوری زیست رشد دام‌ بررسی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.