×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی به نقل از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه چهل و نهم کارگروه مشورتی ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور روز یکشنبه با محوریت بررسی سند گیاهان دارویی ، ‌با توجه به توانایی‌ها و قابلیت‌های کشور در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت:‌ با توجه به سابقه کشور در طب و تنوع پوشش گیاهان دارویی در کشور و توصیه های رهبر معظم انقلاب ،به بررسی سند گیاهان دارویی به‌ صورت وی‍ژه پرداخته شد.

ˈمنصور کبگائیانˈ افزود: از ابتدای تابستان امسال با تعیین ترکیب و انتصاب یکی از معاونان ستاد راهبری،‌ کارگروه مشورتی در این خصوص کار خود را آغاز کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت:‌ خوشبختانه پس از یک دوره فعالیت اعضای کارگروه ، در جلسه چهل نهم پیش‌نویس اولیه این سند ارائه شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود:‌ وزارت بهداشت، وزارت علوم،‌ معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور،‌ جهاد دانشگاهی در این کار مشارکت داشتند و خوشبختانه این سند با اتقان و استحکام بالا تنظیم شده است.

کبگانیان ادامه داد‌:‌ باتوجه به مبسوط بودن موضوع، ‌ادامه کار به جلسه بعد موکول شد ولی این سند به موازات بررسی در کارگروه مشورتی،‌ در ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی هم مطرح و نظرات اعضای ستاد در ویرایش نهایی لحاظ خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.