×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور ۲۰ استان در جشنواره طبیعت‌گردی و گیاهان دارویی نطنز

همایش طب سنتی طبیعت گردی و گیاهان دارویی نطنز

همایش طب سنتی طبیعت گردی و گیاهان دارویی نطنز

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از تسنیم، محمودرضا فقیهی ظهر امروز در نشست هماهنگی نخستین جشنواره ملی طبیعت‌گردی و گیاهان داروئی نطنز اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، از ۲۰ استان کشور، برای معرفی مناطق گردشگری، طب سنتی و گیاهان داروئی در این جشنواره حضور دارند که در قالب نمایشگاهی در کاروانسرای میر ابوالمعالی نطنز حاضر می‌شوند.

وی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره، با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان میراث فرهنگی کشور، استانداری اصفهان و غیره هماهنگی‌های لازم انجام شده تا این جشنواره ملی به موفقیت دست یابد.

دبیر نخستین جشنواره ملی طبیعت‌گردی و گیاهان داروئی نطنز پیرامون وضعیت اسکان و اقامت میهمانان تصریح کرد: تمامی فضاهای قابل اسکان آماده شده و میمهمانان این جشنواره در هتل‌های روستای ابیانه نطنز، کمپ‌های گردشگری متین آباد و رایان کشه و غیره اسکان داده می‌شوند.

وی در ادامه سخنان خود به ضرورت برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در تمام کشور بحث طب سنتی و گیاهان داروئی، رشد خوبی را داشته و با توجه به اینکه در حوزه سیاست‌های سلامت کشور بحث طب سنتی و گیاهان داروئی در حال پایه گذاری است، ضروری است تا چنین جشنواره‌هائی برگزار شود.

فقیهی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به جوانب دیگر ضرورت برگزاری این جشنواره نگاه کنیم، با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری مطرح کردند و از آنجائی که دشمنان قصد ضربه زدن به امت اسلامی ایران را دارند، لازم است تا از بسترهای داخلی استفاده کنیم که بهترین آن‌ها، گیاهان داروئی فراوانی است که در ایران و به‌خصوص نطنز می‌روید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.