×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرمایه گذاری در صنعت فرآوری آلوئه ورا در هرمزگان سرمایه گذاری مطمئن و سودآور است

علینقی صالحی اظهار داشت: گیاه آلوئه ورا در مناطق جلگه ای استانهای بوشهر و هرمزگان رویش دارد و از خاصیت دارویی بالایی برخوردار می باشد و در بین ۳۰۰ گونه فقط چهار گونه آلوئه ورا ارزش غذایی دارند که در استان هرمزگان پتانسیل خوبی در این بخش و جود دارد.

وی افزایش کمیت و کیفیت تولید محصول برگ و ژل بدلیل وجود اقلیم مناسب ، داشتن حداقل هزینه تولید (نسبت به استانهای سردسیر)، وجود بستر لازم برای حمایت از سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و تولیدی گیاه آلوئه ورا را از مزیتهای کشت این گیاه در استان هرمزگان عنوان کرد.

صالحی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش صنعتی کارخانه تولید کمپوت و آبمیوه آلوئه ورا ، سرمایه گذاری مطمئنی است، گفت: اشتغال پیش بینی شده طرح برای هر واحد ۲۹ نفر به صورت مستقیم است.

این مقام مسوول تاکید کرد: بی شک با راه اندازی کارخانجات آبمیوه و کمپوت سازی و همچنین صنایع فراوری آلوئه ورا در مناطق کمتر برخوردار علاوه بر سود مناسب برای سرمایه گذارن و ارتقای بخش تولید می توان گامی مهم در برطرف کردن مشکل اشتغال مناطق کمتر برخوردار برداشت.

صالحی گفت: سازمان جهاد کشاورزی از علاقه مندان سرمایه گذاری در صنعت آلوئه ورا پس از تایید و فراهم شدن زیر ساخت های مورد تایید کمال حمایت و همکاری را خواهد کرد. ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.