×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تأسیس انجمن گیاهان دارویی در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، دکتر محمد باقر رضایی افزود: تا کنون در چندین استان، انجمن گیاهان دارویی در قالب فعالیت های مختلف کشاورزی و صنعت گیاهان دارویی فعال شده است.

وی اظهار داشت: شناسایی اولیه در رابطه با گیاهان دارویی در استان ها صورت گرفته است و انتظار داریم فرهیختگان در کنار هم بتوانند یافته های علمی بین دانشگاه ها و موسسات علمی کشور را به خصوص در استان ها یکسان سازی کنند.

رضایی گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید ارتباط ملی با کشورهای دیگر و موسسات داخلی را بیشتر کنند تا زمینه های فراوری را در سطح تولید انبوه در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند تا موجب رونق کارخانه جات گیاهان دارویی شود .

رئیس انجمن گیاهان دارویی کشور افزود: کشت دیم و قابلیت های توانمند گیاهی در استان چهارمحال و بختیاری یکی از اهداف اصلی تاسیس انجمن گیاهان دارویی در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد است .

دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از دانشکده های مصوب و با تجهیزات مدرن، هم اکنون دارای ۱۰۰۰ دانشجو ، یک رشته کاردانی، ۵ رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، ۷ رشته کارشناسی ارشد و ۲۰ نفر عضو هیأت علمی تمام وقت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.