×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، امروزه با توجه به تحریم های بین المللی نظام جهانی استکبار که حوزه بهداشت و درمان کشور ما را هدف قرار داده است فعالان این حوزه باید راهبردهای نوینی مبنی بر ارتقاء سطح بکارگیری طب سنتی و اسلامی در نظام سلامت کشور را مورد بهره گیری قرار دهند .

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی افزود: مترو تهران به عنوان بزرگترین سازه اجتماعی شهر تهران بستری مناسب در جهت شناساندن دقیق ماهیت طب سنتی ایرانی- اسلامی،گیاهان دارویی و طب مکمل است و معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران به منظور توسعه و نیز آگاهی بخشی شهروندان با طب سنتی، با همکاری جامعه گیاه درمانی ایران اقدام به برپایی پایگاه های آموزشی و مشاوره طب سنتی در ۵ ایستگاه، تجریش، امام خمینی(ره) دروازه دولت، صادقیه و ولی عصر (عج) کرده است.

این پایگاه ها با هدف آشناسازی شهروندان با طب سنتی و ترویج مصرف گیاهان دارویی به جای داروهای شیمیایی همزمان با روز پزشک و بزرگداشت طبیب ارزشمند ایرانی ابن سینا از تاریخ یکشنبه ۳ شهریور تا پنج شنبه ۷ شهریور در ایستگاه های منتخب برگزار می شود.

وی افزود: در این پایگاه ها کارشناسان مجرب طب سنتی حضور داشته تا علاوه بر پاسخگویی به سئوالات مسافران، اطلاعاتی را نیز در خصوص مزاج آنها، تغذیه، حجامت و خواص گیاهان دارویی و مراکز معتبر فروش گیاهان دارویی ارائه می نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.