×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وقتی دانشگاه آزاد بجنورد در مقطع دکتری گیاهان دارویی ۳۰ دانشجو جذب میکند …!!!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: این دانشگاه از مهر ماه امسال در هفت رشته دکترای تخصصی PhD دانشجو می پذیرد. علی فیروزنیا در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار کرد: این رشته ها شامل روان شناسی تربیتی، روان شناسی عمومی، مدیریت دولتی، فیزیولوژی ورزشی، مشاوره، مهندسی برق الکترونیک، علوم باغبانی، گیاهان دارویی ادویه ای و نوشابه ای است که در هر رشته به طور متوسط ۳۰ تا ۳۵ دانشجو پذیرش می شود (خبرگزاری تسنیم، ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۳).

در تعجبیم با کدام امکانات پژوهشی، اساتید متخصص و چه برنامه ریزی قصد دارند این رشته را در دانشگاه آزاد بجنورد دایر نمایند و ۳۰ دانشجو دکتری جذب نمایند؟!!! واقعا متاسفیم که کیفیت فدای کمیت می شود و کسی نیست که اعتراض کند!! قابل ذکر است دانشگاه تهران و تربیت مدرس معمولا در سال های گذشته بطور متوسط هر سال ۳ تا ۵ دانشجو دکتری پذیرش نموده اند.

  1. ناشناس

    وقتی گروه باغبانی دانشگاه فردوسی یک نفر پذیرش دارد که آنهم با پارتی بازی، دیگر چه انتظاری هست از بقیه ؟ فردی را قبول کردند که در دیتا بیس همان دانشگاه حتی یک مقاله کنفرانسی هم ندارد چه برسد به مقاله علمی/پژوهشی ، فردی که در مقطع لیسانس و فوق لیسانس زیست شناسی خوانده و اصلاً فرق گیاه دارویی را با زینتی نمی داند. شما که به بقیه متلک می گویید و به دولت مردمی آقای روحانی اعتراض دارید چرا به مجید عزیزی خودتان اعتراض نمی کنید که این چه وضعی است برای پذیرش دکتری گیاهان دارویی؟؟؟؟

  2. من

    از وقتی که واحدهای بین الملل دانشجوی دکتری جذب می کنند دیگه آب از سر مون گذشته بزار ۲۰۰ تا بگیرن ناراحت نشو. مگه همین واحد بین الملل گیلان نیست که دانشجوی دکتری پولی گیاهان دارویی میگیره دانشگاه ازادم دل داره بزار بگیره برادر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.