×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

گیاهان دارویی مفید برای باردار شدن و دوران حاملگی

خواه شما برای بارداری اقدام می کنید یا باردار هستید ، راه حل های گیاهی به علت قدمت شان مورد احترام و ایمن هستند. چندین گیاه دارویی به طور گسترده بوسیله ماماها توصیه می شود و برای استفاده در طول دوران بارداری ایمن و سالم تشخیص داده می شود.

برخی دیگر بحث برانگیز هستند و هنوز در مورد استفاده از آنها شک و تردید وجود دارد. چهار گیاه زیر بهترین گیاهان دارویی در طول دوران بارداری به شمار می روند. بهتراست به میزان استاندارد از آنها استفاده کنید البته بستگی به وزن و قد و قامت خودتان دارد.

 

برگ گزنه : برگ گیاه گزنه قرص ویتامینی طبیعی است. بوسیله گیاه شناسان چندین کشور کشف و تایید شده ، چای گزنه یک چای مغذی و خوش طعم برای زنان است خواه باردار باشند یا نه.

بسیاری از خانم ها از کمبود آهن و خون در دوران بارداری رنج می برند. این می توانند باعث خستگی شما شود و سطوح اکسیژن شما را پایین بیارود و به سلول های بدن و بافت های او صدمه برساند. اما این راهکار توسط ماماها توصیه می شود که از ریشه این علف معمول استفاده کنید تا آهن بهتر جذب شو و در طول دوران بارداری به مشکلی برخورد نکنید. چای ترشک ، تنتور یا کپسول مانند یک رگولاتر خفیف روده عمل می کند. و چای برگ گزنه یا آهن طبیعی در کپسول ها یا قرص ها به حوض زرد تجهیز می کند.

میزان مصرف : برای درست کردن چای ، یک قاشق چایخوری از بریده و الک شده گیاه را در هر فنجان آب به مدت ۲۰ دقیقه دم کنید. می توانید روزانه یک فنجان یا ۲ تا ۳ فنجان از آن را بنوشید.

 

 

  • با اینکه گیاهان مشخصی در طول دوران بارداری مفید و مثمر ثمرتشخیص داده شده اند و می توانند از حالت تهوع جلوگیری کنند یا به یک زایمان راحت کمک کنند اما این گیاهان بهتر است در دوران بارداری استفاده نشوند:

آلوئه ورا،  گلپ،ر  رازیانه، انقوره ، زرشک، ریحان، بادرنجبویه، گل گاو زبان،  خشخاش کالیفرنیا، کافور، پوست مقدس، فلوس،  روغن کرچک، کرفس،  زنجبیل شامی، افدرا، شنبلیله،  داروهای گل مینا،  زوفا،  گیاه درخت عرعر، شیرین بیان، برگ توتون هندی ، ریشه انگور، مرزنجوش، جعفری، پونه، ریشه ذات الجنب، شبدر قرمز، رزماری، سیج وحشی نیلی، افسنطین، بومادران، آلوئه ورا، ریحان،

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.