×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۶ محصول گیاهی جدید سهاجیسا وارد بازار می شود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از فارس، فراز امامی در مورد فعالیت‌های این شرکت اظهار داشت: زمانی گیاهان دارویی با کمترین ارزش افزوده و بدون فرآوری به کشورهای خارجی صادر و عصاره‌های گیاهی با بیشترین قیمت به کشور وارد می‌شد.

مدیر عامل شرکت سها جیسا هلال‌احمر گفت: اکنون بالغ بر ۱۲۰ مجوز برای تولید عصاره گیاهان دارویی تایید شده و محصولات نهایی مانند انواع دمنوش صادر شده و این تعداد تا پایان سال به ۱۵۰ مورد خواهد رسید.

امامی با تأکید بر اینکه پیش از این فقط عصاره‌های گیاهی تولید شده به شرکت‌های دارویی ارسال می‌شد افزود: از اواخر سال ۹۰ تولید محصولات نهایی را نیز در دستور کار قرار دادیم که پماد کالاندولا هایپریکوم برای درمان التهابات پوستی و گزش حشرات، حاوی عصاره گیاهی گل همیشه بهار و راعی و پماد کامومیل حاوی عصاره گیاه بابونه از جمله آن است.

وی همچنین از تولید ۴ نوع قرص حاوی عصاره گیاهان دارویی تا پایان سال خبر داد و افزود: قرص گل ساعتی به عنوان آرامبخش و خواب‌آور، قرص گزنه برای درمان پروستات و ناراحتی‌های مجاری ادرار، قرص مریم گلی برای افزایش تعریق و درمان گر گرفتگی به ویژه در زنان یائسه و قرص کنگر فرنگی برای درمان بیماری‌های گوارشی کاربرد دارد.

مدیرعامل شرکت سهاجیسا هلال‌احمر، تولید دمنوش‌های گیاهی را یکی دیگر از محصولات این شرکت عنوان کرد و گفت: تاکنون ۶ نوع دمنوش گیاهی مانند دمنوش چای‌سبز، چای ترش، گل راعی، چای نعنا، چای دارچین به صورت محدود تولید و در خانواده هلال‌احمر توزیع شده است که قرار است تا پایان سال با تائید وزارت بهداشت این تعداد به ۱۲ نوع افزایش یافته و به تولید انبوه برسد.

شرکت سها جیسا از سال ۱۳۸۲ در شمال کشور و در منطقه رامسر برای فراوری گیاهان دارویی و تولید عصاره در زیر مجموعه هلال احمر فعالیت می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.