×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه‌اندازی بزرگ‌ترین و مجهزترین واحد تهیه ژل گیاه آلوئه‌ورا در ساوه

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، محسن صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: فاز اول بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین واحد تهیه ژل آلوئه‌ورا  کشور با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی استان در شهر ساوه به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این طرح یکی از طرح‌های ملی و افتخارآمیز بانک کشاورزی است که در روستای آوه شهرستان ساوه به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال ۲۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه این طرح را آقایان غلام‌پور و خلیلیان به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ و منحصر به فرد به مدیریت بانک کشاورزی استان ارائه‌کرده‌اند، خاطر نشان ساخت:  هزینه اجرای این طرح ۲۹ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی مدیریت استان و از محل اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری سال ۸۹ تامین و پرداخت شده و ۱۲ میلیارد ریال نیز توسط متقاضیان سرمایه‌گذاری شده است.

به گفته وی فاز اول طرح با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن ژل در سال از دو هزار و ۴۰۰ تن گیاه آلوئه‌ورا بوده و در آینده نزدیک کل طرح شامل تهیه انواع نوشیدنی، آبمیوه، ترشی، کمپوت، کرم بهداشتی و آرایشی از گیاه آلوئه‌ورا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.