×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید لوز گیاهی بدون قند برای بیماران دیابتی در اصفهان

مدیر عامل شرکت سلامت گستران آریان از واحدهای فناور مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان و مجری طرح امروز گفت : در تهیه این محصول از گیاهان دارویی به لیمو ، بادرنج بویه ، دارچین و گیاه شیرین کننده استویا بهره گیری شده است.

آقای نگینی افزود : به لیمو نه تنها ماندگاری محصول را بالا برده بلکه طعم آن را لذت بخش کرده است و برای بالابردن ماندگاری آن دیگر از مواد شیمیایی استفاده نشده است.
وی مدت طراحی این محصول را حدود یکسال با ۵۰ میلیون ریال هزینه اعلام کرد و گفت : مداومت در استفاده از لوز گیاهی بدون قند موجب آرامش اعصاب و رفع استرس افراد می شود.
لوز گیاهی بدون قند از شیرینیهای سنتی و سراجاقی و پایه اصلی آن مغزهای گیاهی همچون نارگیل ، بادام ، پسته است که به تایید معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی رسیده است.
محقق اصفهانی افزود : این محصول نه تنها برای افراد دیابتی مفید است بلکه برای افرادی که بیماری سلیاک دارند و مصرف گلوتن آرد برای آنها مضر است ضروری است.
لوز محصول جدید این واحد فناور که در تهیه آن از شیرابه های گیاهی استفاده شده است به شماره ۳۰۹۴۶۶ فروردین امسال در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.