×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پتانسیل فراوان استان سمنان در خصوص گیاهان دارویی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، «سید‌حسن میرعماد» در دیدار با رییس سازمان بسیج مهندسان استان افزود: اگر بازاریابی و تعاونی‌ها به‌خوبی شکل بگیرند درآمد خوبی حاصل می‌شود، هم‌چنین با ایجاد بازار خوب و کار برروی این موضوع می‌توانیم درآمدزایی مناسبی از این بخش داشته باشیم و در عین حال به توسعه‌ی کشاورزی استان نیز کمک فراوانی می‌شود.

 

وی با بیان این‌که جایگاه منابع طبیعی و محیط زیست در استان جای پیشرفت بسیاری دارد، ادامه داد: در ارتباط با تسهیلات بخش کشاورزی نگرانی‌های فراوانی وجود دارد و باید نظارت کاملی بر این موضوع داشت تا این تسهیلات در جای خود و به درستی مصرف شوند.

 

رییس سازمان بسیج مهندسان استان سمنان گفت: اگر کار کارشناسی به‌درستی انجام شود؛ می‌توان در این بخش‌ها رونق زیادی ایجاد کرد و به سوی پیشرفت و توسعه گام برداشت.

 

به گزارش ایسنا، «مرتضی دهرویه» رییس سازمان بسیج مهندسان استان سمنان گفت: بسیج مهندسان در ابعاد مطالعاتی و اجرایی آمادگی کامل دارد که در زمینه‌ی رشد جایگاه کشاورزی و منابع طبیعی در این استان گام بردارد.

 

وی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌هایی که در کارگروه‌های مختلف وجود دارد، بسیج مهندسان در ابعاد مطالعاتی و اجرایی آمادگی کامل دارد که در زمینه‌ی توسعه و رشد جایگاه کشاورزی و منابع طبیعی در استان سمنان گام بردارد.

 

رییس سازمان بسیج مهندسان استان سمنان خاطرنشان کرد: نخستین جلسه‌ی شورای اندیشه و هم‏‌فکری بسیج مهندسان استان سمنان با موضوع سیاست‏گذاری و بیان برنامه‏‌های سال ۹۲ به‌زودی برگزار می‌شود.

 

دهرویه یادآور شد: کارگروه کشاورزی سازمان بسیج مهندسان سال پیش فعالیت‌های بسیاری انجام داد و از حیث نظری توفیقات فراوانی حاصل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.