×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

برای خرید دمنوش چای ترش گلکوه بینالود اینجا کلیک کنید

دمنوش چای ترش گل کوه بینالود

دمنوش چای ترش گل کوه بینالود

بسیاری از نوشیدنی های مختلف مانند چای های میوه ای و یا دم نوش های گیاهی برای جایگزینی چای یا قهوه استفاده می کنند اما باید این نکته را بدانید که یکی از بهترین گزینه های روبروی شما می تواند چای ترش باشد.

این چای که رنگی قرمز دارد به چای ترش یا چای مکه معروف شده است و می توانید از عطاری ها آن را تهیه کنید. برای آنکه با این چای بیشتر آشنا شوید مطلب را تا به انتها دنبال کنید.

خواص چای ترش

** اولین خاصیت این چای خنک کننده قوی برای بدن است از این رو برای فصل تابستان گزینه بسیار مناسبی می تواند باشد. این چای میزان تعرق را افزایش داده و دمای داخلی بدن را کاهش می دهد.

** فشار خون و کنترل آن توسط چای ترش یکی دیگر از خواص این چای است که باید دقت داشته باشید. برای بیمارانی که فشار خون بالایی دارند این چای همیشه توصیه شده است.

** از بین بردن کلسترول خون کاری است که چای قرمز تا حد توانش آن را انجام می دهد. این چای می تواند گزینه بسیار مفیدی برای هنگامی باشد که شما یک غذای چرب خورده اید.

** از دیگر خاص آن می توان به از بین بردن اختلالات کبد و تصفیه کننده خون اشاره کنیم. این چای همچنین می توان آهن مورد نیاز بدن شما را تامین کند.

طرز استفاده

افرادی که دارای قند، چربی و فشارخون بالا هستند، می‌‌توانند یک تا دو نوبت از چای روزانه خود را به چای قرمز اختصاص دهند و برای هر بار مصرف، ۵ گرم از گل برگ‌‌های چای قرمز را داخل یک فنجان ریـخـته و سپس آب جوش روی آن بریزند و سرپوشی گذاشته، ۱۰ دقیقه بماند تا دم بکشد، سپس صاف کرده و میل کنید.مصرف دم کرده چای ترش بیش از چای معمولی بر پرفشاری خون افراد دیابتی موثر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.