×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دوره های آموزش پرورش گیاهان تزئینی و دارویی در اسدآباد برگزار می شود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از فارس، یعقوب فشخورانی ، با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به صورت عملی در گلخانه‌ای به مساحت ۷۰۰ مترمربع در مرکز فنی و حرفه‌ای برادران برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این گلخانه پرورش انواع گیاهان تزئینی، دارویی، آلوئه‌ورا، موسیر، توت ‌فرنگی و زعفران داده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آلوئه‌ورا نوعی گیاه حاوی ویتامین و اسیدهای آمینه است که به عنوان گیاه منتخب جهانی شناخته شده است، تصریح کرد: این گیاه برای بیماری‌های قند خون استفاده می‌شود.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای اسدآباد در ادامه با بیان اینکه اکثریت استقبال‌کنندگان از آموزش این دوره از پرورش گیاهان تزئینی و داروئی را فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها خواند و افزود: در حال حاضر برای آموزش دوره پرورش و کشت گیاهان دارویی و تزئینی با دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی قراردادی بسته‌ایم.

فشخورانی با بیان اینکه برخی افراد با شرکت در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دنبال مدرک‌‌گرایی هستند، تصریح کرد: باید دید جامعه نسبت به آموزش در فنی و حرفه‌ای تغییر کند چرا هدف این آموزش‌ها کسب مهارت و ایجاد اشتغال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.