×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید اولین ماشین برداشت گل گاوزبان و اولین ماسک گیاهی نانوباکتریال کشور در لرستان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، صمد احمدی افزود: مرکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی به عنوان اولین مرکز رشد در استان پس از پیگیری‎های جدی توانست از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در یازدهم اسفند ماه ۱۳۸۸ مجوز تأسیس گرفته و آغاز به کار کند.

 وی ادامه داد: هدف اصلی ما در راه‎اندازی این مرکز، شناسایی پتانسیل‎های علمی موجود در بین جوانان و بویژه دانش‎آموختگان این دیار بوده که خوشبختانه توانستیم تا حدودی با توجه به عدم آشنایی و شناخت کافی از رسالت و اهداف این‎گونه مراکز در استان، اقدامات مناسب و مطلوبی را انجام دهیم.

 سرپرست معاونت مرکز رشد جهاد دانشگاهی واحد لرستان افزود: این خود آغاز راهی بود تا به دنبال آن پیگیری برای راه‎اندازی پارک علم و فناوری و دفتر بنیاد ملی نخبگان نیز در استان با سرعت و همت بیشتری در دستور کار قرار گیرد و فعالیت خود را به منظور خدمت‎رسانی و حمایت از مخترعین و مبتکرین استان آغاز کنند.

 احمدی با اشاره به مزین شدن امسال به نام «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» گفت: در این سال توانسته‎ایم برای نمونه به تولید اولین نمونه‎های ماسک گیاهی نانوباکتریال و گیاهی با دارا بودن خواص دارویی و درمانی، ساخت اولین ماشین برداشت گل گاوزبان در کشور دست یابیم.

  1. صالحی

    با سلام – در مورد دستگاه برداشت گل گاوزبان تو گوگل سرچ کردم سایت شما را آورد اما خبری پیدا نکردم . این دستگاه کجا تولید میشه؟

    • مدیر سایت

      با سلام
      با مرکز رشد فناوری جهاد دانشگاهی لرستان تماس بگیرید
      آدرس و تلفن:
      لرستان-خرم آباد-میدان ۲۲ بهمن-بلوار شصت متری-بین افلاک دوم و سوم-ساختمان مرکزی
      تلفن ۳۲۳۶۶۲۸
      نمابر ۳۲۱۲۰۰۰
      کد پستی ۶۸۱۷۸ ۱۴۱۳۱

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.