×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایمنا، پیام نجفی در نشست افتتاح موسسه ترویج سلامت طب‌الصادق از آغاز به کار این موسسه از ۲۵ بهمن سال جاری خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در صدد ترویج، آموزش، پژوهش فناوری و حمایت از ایده‌های دانش‌بنیان در حوزه غذاهای سالم، گیاهان دارویی و طب سنتی هستیم. 

وی افزود: موسسه طب‌الصادق به عرصه تولید و توزیع ورود نمی‌کند بلکه ترویج آموزش و معرفی تحقیقات به سرمایه‌گذاران، برقراری ارتباط میان فناوران، خیران و سرمایه‌گذاران، آموزش شناسایی پژوهش‌های کاربردی، توسعه و تجاری‌سازی طرح‌ها و مشاوره را بر عهده دارد. 

رئیس پژوهشکده طب‌الصادق آموزش، ترویج و دعوت از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط را اولویت نخست این موسسه اعلام کرد و بیان داشت: در این زمینه دوره‌ها و سمینارهای آموزشی برگزار می‌شود تا افراد منتخب با عرصه فعالیت خود را بشناسند.

وی با تاکید بر این‌که کشور ما از کمبود غذای سالم و گیاهان دارویی رنج می‌برد، گفت: موسسه ترویج سلامت طب‌الصادق در صدد است تا با همت مردم و دانشجویان، خیران و کارشناسان این عرصه‌ها را به جامعه نشان دهد تا به طور اتوماتیک فعالیت، کارآفرینی و اشتغال برای آحاد جامعه فراهم شود. 

نجفی ظرفیت خام برای ایجاد اشتغال در زمینه غذای ارگانیک و سالم، طب سنتی گیاهان دارویی در کشور را فراهم دانست و اظهار کرد: این شرایط باید به فارغ‌التحصیلان، خیران و سرمایه‌گذاران معرفی شود. 

وی افزود: این موسسه وام قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌دهد و به افرادی که در زمینه گیاهان دارویی اشتغال‌آفرینی کنند،کمک بلاعوض می‌کند. 

رئیس پژوهشکده طب‌الصادق خاطر نشان کرد: موسسه طب‌الصادق به همت سازمان خیریه کارآفرینی، دانشگاه خوراسگان و سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان شکل گرفته است. 

  1. مهرداد

    اگه اینجوری که میگن بشه که عالیه فقطبه حرف نباشه.به مل کار برآید،به سخنرانی نیست

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.