×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بورس گیاهان دارویی در کرج راه‌اندازی می‌شود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جمع مدیران شهرداری کرج اظهار داشت: مجموعه توریستی گردشگری با زیربنای ۸۰ هزار مترمربع قرار است که در حاشیه رودخانه کرج ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این مجموعه فعالیت‌های تفریحی و گردشگری و مجموعه بزرگ‌ترین بورس گیاهان دارویی شامل رستوران‌ها و کلینیک‌های گیاهی و فرآورده‌های گیاهان دارویی و مجموعه پارکینگ طبقاتی که گنجایش سه هزار خودرو را در خود جای می‌دهد را شامل می‌شود.

شهردار کرج با بیان این که فردا نیز کلنگ‌زنی طرح ساماندهی رودخانه کرج را در برنامه‌های خود داریم، تأکید کرد: این طرح فردا و همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

آقازاده تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرارداد طرح پیاده راه‌های ساحل رودخانه کرج نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: این طرح در قالب طرح ساماندهی محیط طبیعی رودخانه منعقد و طی آن مقرر شده است که پیاده راه شرقی رودخانه کرج به عرض ۲۰ متر و پیاده راه غربی به عرض ۱۰ متر از پل اتوبان تهران قزوین تا حوالی روستای بیلقان به طول بیس از شش کیلومتر در طرح ساماندهی رودخانه کرج اجرا شود.

شهردار کرج گفت: طبق برنامه‌ریزی مقرر شده است که در آینده مراکز تفریحی، مهمان سرا، رستوران، مرکز توانبخشی، مرکز فرهنگی، مراکز خرید، فضاهای ورزشی، باغ تالار، پارکینگ و پایگاه امداد و نجات در کنار مجموعه گردشگری دریاچه البرز احداث شود.

آقازاده عنوان کرد: دریاچه تفریحی مخصوص قایق سواری، اسکی روی آب و تمامی ورزش‌های آبی که با همکاری هیئت ورزش‌های آبی کرج نگهداری می‌شود به مساحت ۱۲ هکتار ایجاد خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.