×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کلیه‏ها و دستگاه ادراری اغلب منعکس کننده سلامت فرد هستند. مبتلایان به التهاب مداوم مثانه به خوبی می‏دانند که در هنگام استرس و خستگی علائم آنان تشدید می‏شود. درست همان طور که سرماخوردگی مکرر نشانه ضعف سیستم ایمنی است، عفونت‏های مکرر ادراری هم می‏توانند همین حالت را داشته باشند. 

گیاهان مقوی و محرک سیستم ایمنی اغلب پس از برطرف شدن نشانه‏های بیماری باید مصرف شوند. داروهای گیاهی عموما شامل نوعی ضدعفونی کننده ادراری است، غالبا حاوی روغن‏های فراری است که در فرآیند گوارش تغییر ماهیت نمی‏دهند، وارد جریان خون شده و از طریق کلیه دفع می‏شوند.

گیاهان نرم کننده و تسکین دهنده برای کمک به کاهش التهاب و ترمیم صدمه وارد شده به مخاط، و داروهای ادرار آور برای کمک به افزایش جریان ادرار و دفع مواد سمی و باکتری‏های مرده، به داروهای گیاهی اصلی اضافه می‏شوند. در پزشکی چینی، التهابات ادراری را بیشتر مشکل مربوط به حرارت و رطوبت می‏دانند تا عفونت‏های ناشی از باکتری و به همین دلیل آنها را با گیاهان داروئی «خنک کننده» مداوا می‏کنند.

کرفس یک ضدعفونی کننده ادراری و دفع کننده اسید اوریک از بدن است که به صورت دم کرده یا حداکثر ۴میلی لیتر تنتور سه بار در روز به منظور تسکین التهاب غشاءهای مخاطی مصرف می‏شود. توت‏خرس (bearberry) نیز یک ضدعفونی کننده قوی ادراری در لوله‏های کلیه است و در دفع حالت اسیدی ادرار بسیار مؤثر است. این گیاه به صورت دم کرده یا ۲ میلی‌لیتر تنتور سه بار در روز برای تسکین و ترمیم غشاء مخاطی آسیب دیده به کار می‏رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.