×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دوره تخصصی ـ آموزشی طرح جامعه مبانی معصومین(ع) با گرایش رساله ذهبیه امام رضا(ع) روز گذشته، ۱۶ دی‌ماه با همکاری انجمن علمی گیاهان دارویی کشور شعبه خراسان رضوی، کانون حیات طیبه مهدوی و اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در مرکز فرهنگی ـ تبلیغی شهید هاشمی‌نژاد دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد آغاز شد.

در ابتدای این دوره آموزشی مصطفی ولی‌نژاد، مدیر کانون حیات طیبه مهدوی با بیان اینکه رساله ذهبیه امام رضا(ع) مشتمل بر علوم مختلفی است، افزود: علوم پزشکی، تشریح، بیولوژی، فیزیولوژی، باکتری‌ شناسی، بهداشت و علم‌الامراض از جمله مطالب این رساله عظیم است.

وی با بیان اینکه ۱۵ جلسه برای تدریس این دوره در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بخشی از رساله ذهبیه در موضوع طب پیشگیری، دانش تغذیه و شیمی است که در این دوره آموزشی، با تدریس آیت‌الله سید حسن ضیایی، از اساتید طب اسلامی کل رساله ذهبیه مورد بررسی و تدریس قرار می‌گیرد.

ولی‌نژاد با اشاره به اعطای گواهینامه در پایان این دوره به دانش‌آموختگان از طرف انجمن علمی گیاهان دارویی کشور، گفت: انجام فعالیت میدانی و پژوهشی جهت عملی کردن آموخته‌های این دوره در سبد زندگی مخاطبان از دیگر اقدامات مورد انتظار در این دوره است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.