×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در اولین همایش ملی طلای سبز که به منظور نمایش دستاوردها و توانمندی های صنعت گیاهان دارویی کشور برگزار شد، غرفه شرکت سها جسیا با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه گردید.

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی در اولین همایش ملی طلای سبز و نمایشگاه جانبی آن که طی روزهای ۶ تا ۸ دیماه با حضور مسئولان کشوری، کارشناسان و اساتید و تولید کنندگان و فعالان این صنعت در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، آخرین دستاوردها و تولیدات شرکت کشت وصنعت فرآوری گیاهان دارویی سها جیسا به معرض نمایش گذاشته شد که مورد استقبال کم نظیر بازدید کنندگان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مسئولان سازمان غذا و دارو ازجمله رئیس این سازمان، معاون دارویی سازمان غذا و دارو، دبیر انجمن تولید کنندگان داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و جمع زیادی از مدیران و فعالان عرصه داروهای گیاهی ضمن بازدید از غرفه شرکت سها جیسا با تازه ترین یافته های این واحد تولیدی تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر آشنا شدند.

دکتر فراز امامی مدیرعامل شرکت سها جیسا نتایج حضور این شرکت در نمایشگاه جانبی اولین همایش ملی طلای سبز را که اکثر شرکت های بزرگ فعال در عرصه گیاهان دارویی در آن حضور داشتند را مثبت توصیف کرد.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با شرکت های تولید کننده و استقبال آنان از خرید مواد اولیه تولیدی سها جیسا، اظهار داشت: شرکت های متعددی خواهان اخذ نمایندگی توزیع محصولات این شرکت از جمله دم نوش ها بوده و مذاکرات خوبی با چند شرکت برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز آنان به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت سها جیسا از عرضه سه نوع دم نوش جدید به بازار خبر داد و گفت: تا یک ماه آینده ۷ نوع دم نوش جدید دیگر توسط این شرکت به بازار مصرف ارائه می گردد.

دکتر امامی با اشاره به تولید انبوه و توزیع دو نوع پماد گیاهی برای درمان التهابات پوستی توسط این شرکت، از نهایی شدن مراحل تولید و عرضه ۴ نوع محصول نهایی دیگر در آینده ای نه چندان دور خبر داد و گفت: محصولات جدید به صورت قرص بوده و برای درمان کم خوابی، ناراحتی های گوارش، افزایش تعریق و درمان پروستات موثر هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.