×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دکتر فریبز معطر، مدیر مرکز تحقیق و توسعه شرکت داروسازی گل‌دارو، در مورد به برگزاری همایش طلای سبز گفت:« انتظار نداشتم که این همایش، با چنین نظم و شکوهی برقرار شود و تا این اندازه مورد استقبال قرار گیرد.» او ادامه داد:« این همایش به ما نشان داد که علاقه مندی به گیاهان دارویی داروهای گیاهی و طب سنتی بسیار زیاد است.»

معطر افزود:« پیش از این در بسیاری از کنگره‌های داخلی و خارجی شرکت کرده‌ام، اما هیچ همایشی را ندیده‌ام که در قسمت میزگرد و بحث و گفت و گو‌، حاضرانش تا این اندازه مشارکت کنند و حتی با کمبود زمان مواجه شوند. حضور افراد صاحب‌نظر برای سخنرانی و افرادی که با عشق و مدیریت و علاقه کار را ادامه می‌دادند، باعث شد تا این همایش مورد توجه قرار گیرد.»

او در پاسخ به برخی از حاضران که تمامی پاسخ‌های خود را در این همایش دریافت نکرده بودند گفت:« متاسفانه در این همایش دو موضوع با هم مخلوط شد. یکی مبحث طب سنتی و یکی مبحث ساخت داروهای گیاهی یا گیاه درمانی. درحالیکه این دو بحث بسیار متفاوت هستند. امیدواریم در همایش‌های بعدی، طب سنتی در یک کنگره و موضوع گیاه درمانی که در همه دنیا مورد توجه است در کنگره دیگری مورد بحث قرار گیرد.»

معطر در پایان گفت:« اولین دوره همایش نشان داد که در ایران تا چه اندازه علاقه‌مندی نسبت به موضوع گیاه درمانی و داروی گیاهی وجود دارد و این دانش‌ها چه نقشی در درمان و سلامتی جامعه دارند.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.