×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حسین ابراهیمیان، مدیرعامل لابراتوار داروسازی حکیم مومن تبریزی، داروهای گیاهی را به عنوان یکی از تاثیرگذار‌ترین داروهای موجود در واکنش به بیماری‌ها توصیف کرد. او گفت:« این داروها تنها به عنوان مکمل و در کنار دراوهای شیمیایی استفاده نمی‌شوند. بلکه ما سال‌هاست که در تولید داروهایی برای درمان سخت‌ترین بیماری‌ها هم موفق بوده‌ایم. بیماری‌های کبدی، هپاتیت، کلیوی و عروقی تنها بخشی از بیماری‌هایی هستند که داروهای طبیعی قادر به درمان‌شان هستند.»

او افزود:« با وجود نوساناتی که در قیمت ارز وجود دارد، ما با عشق به کشور‌مان و عشق به ساخت و تولید داروهای گیاهی ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم داروهایی را تولید کنیم که با قیمتی بسیار پایین‌تر از داروهای شیمیایی به دست بیماران می‌رسند.»

ابراهیمیان معتقد است:« برخلاف تصوری که در میان عموم وجود دارد، داروهای گیاهی در زمانی بسیار کوتاه می‌توانند بیماری را درمان کنند و در صورت استفاده از آنها، در بسیاری از مواقع نیازی به استفاده از داروهای شیمیایی وجود ندارد. برای مثال بیماری سنگ کلیه را، با کمک داروهای گیاهی تنها در یک هفته می‌توان درمان کرد. درحالی که بیماران باید مدت‌ها یک داروی شیمیایی را مصرف کنند تا بتوانند از آن دارو نتیجه بگیرند.»

  1. جواد

    آیا برای بیماری آلوپسی درمانی دارد؟
    اگر کسی اطلاعی دارد راهنمایی کند

  2. alireza bahrami

    بسیار مطالب ارزنده میباشدومن خواهانیاد گیری نبض شناسی هستم

  3. ali akbarian

    ok

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.