×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از پانا، نمایشگاه گیاهان دارویی با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، دبستان پسرانه شهید تنیده آموزش و پرورش این ناحیه افتتاح شد.

عبدالرضا دادعلی پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه با شکوه، این حرکت را اقدامی موثر و مفید در جهت آشنایی دانش آموزان با گل، برگ، گیاهان دارویی و خواص شگفت انگیز آفریده های خداوند متعال دانست و افزود: بحمدالله حرکت های خوبی در زمینه های علمی و فرهنگی در مدارس انجام می گردد و این نوید بخش فردایی روشن برای جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد : علم و دانش از سرزمین ایران که مهد دانش در زمینه های مختلف بوده به سایر کشورها انتشار یافته و تاریخ و سرگذشت مفاخر و دانشمندان ایرانی موید این حقیقت است و کتب دانشمندان و علماء ایرانی سالها در دانشگاه های بزرگ جهان مورد استفاده بوده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بحث تولید علم، به دانش آموزان توصیه کرد تمام تلاش و همت خود را در یادگیری علم و دانش و در راه اعتلای میهن اسلامی بکار گیرند و در این راه از هیچ مانعی نهراسند.

صغری شکری زاده معاون پرورشی آموزشگاه که این نمایشگاه را به همت مدیر و دیگر همکاران و دانش آموزان برپا نموده ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه آشنایی دانش آموزان پایه سوم و چهارم با مباحث درسی مربوطه به گل و برگ و داروهای گیاهی بوده است.

گفتنی است در این نمایشگاه بیش از ۶۰ نوع گیاه دارویی، ۵۰ مدل برگ و ۳۰ نوع گل به همراه خواص دارویی آن در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا تاریخ ۱۳ دی ماه سال جاری برقرار و بازدید برای دانش آموزان و عموم از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر آزاد است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.