×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی به نقل از روابط عمومی سازمان میادین شهرداری تهران  وی در این بازدید اعلام کرد : امسال نمایشگاه محصولات ارگانیک به شکل جدید برگزار شده که نسبت به سال گذشته تفاوت هایی داشته که باعث شده است با این شیوه بازدید کنندگان به خوبی با تفاوت محصولات ارگانیک، سالم، طبیعی و گیاهان دارویی آشنا می شوند .

دکتر عصاره ادامه داد : حضور مردم در این فضاها به عنوان بهترین قاضیان می تواند در پیشرفت فعالیت دست اندرکاران در این زمینه موثر باشد چرا که مردم با حضور در این قبیل نمایشگاه ها به عنوان ناظر عمل می کنند و بازتاب آن موجب می شود تا ایرادات و مشکلات شناسایی شود.

عصاره درباره اینکه محصولات ارگانیک به چد علتی پدیدار شدند گفت: زمانی به دلیل افزایش جمعیت کشت و کار نیز توسعه یافت تا محصولات بیشتری در اختیار مردم قرار گیرد روشهای مختلفی نیز استفاده شد اما این روشها مشکلاتی را نیز به وجود آورد که سلامتی مردم را تهدید می کرد. به همین علت نیز موجی در دنیا به راه افتاد تا محصولات با آلاینده های کمتری تولید شود. ایران نیز در این راه پیشگام بود.

دبیر ستاد پژوهش و کاربرد گیاهان دارویی این نکته را  خاطر نشان کرد که با توجه به اینکه ایران تولید کننده کودهای شیمیایی نیست به دلایل مختلف کمتر از مواد شیمیایی استفاده کرده و محصولات سالم تری را نیز تولید می کند و بسیاری از محصولات ما به همین علت سالم و طبیعی هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.