×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی به نقل از روزنامه خراسان، بر اساس توافق انجام شده با دانشگاه جامع علمی کار بردی ، دوره های آموزشی گیاهان دارویی و طب سنتی برای آموزش صاحبان فروشگاه های عرضه داروهای گیاهی و عطاری ها ، در آینده نزدیک برگزار و گواهی های لازم به شر کت کنند گان در این دوره ها ارائه می شود.

دکتر شانه ساز معاون داروی سازما ن غذا و دارو با اعلام این مطلب به خراسان گفت: این اقدام در راستای اجرای آیین نامه راه اندازی داروخانه‌های طبیعی وسنتی انجام خواهد شد وطی آن قید شده است که چنان چه صاحبان عطاری ها در دوره های آموزشی استاندارد طب سنتی شرکت وگواهی وپروانه لازم را کسب کنند، می توانند در این داروخانه ها مشغول فعالیت شوند.

دکتر میرفخرایی، دبیر انجمن واردکنندگان داروهای گیاهی نیز در گفت و گو با خراسان با تاکید بر این که نمی توان ۱۰ تا ۱۵ هزار عطاری را به یک باره تعطیل کرد، اظهار داشت : اما با قانونمند کردن فعالیت آن ها و راه‌اندازی دوره‌های آموزشی برای این افراد، نحوه عرضه داروهای گیاهی اصلاح می شود ودر عین حال می توان به نحو مطلوب بر فعالیت آن ها نظارت کرد. وی ادامه داد : شرایط قانونمند شدن فعالیت در عطاری ها نیز به زودی اعلام می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.