×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سند ملی گیاهان دارویی تصویب شد

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی به نقل از خبرنگار اجتماعی ایرناˈ ˈجعفر میرفخراییˈ روز دوشنبه در نشست خبری نخستین همایش طلای سبز (ششم تا هشتم دی ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران) افزود: برای اجرای این سند باید بودجه ویژه ای اختصاص یابد. وی اضافه کرد: همچنین با دانشگاه جامع علمی کاربردی مذاکره شد تا عطاری ها برای افزایش سطح دانش پزشکی و تجویز داروهای گیاهی، در دوره های آموزشی این دانشگاه نام نویسی کنند.

میرفخرایی ادامه داد: شرکت کنندگان دوره های آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، گواهی و پروانه فعالیت اخذ خواهند کرد. وی اضافه کرد: با اجرای این دوره ها، فعالیت ۱۰ تا ۱۵ هزار عطاری از این طریق قانونمند و کاربردی خواهد شد.

براساس این گزارش، ˈعبدالعظیم جمشید زهیˈ مشاور رئیس سازمان غذا و دارو نیز در این نشست در مورد برخورد با تبلیغات ماهواره ای اقلام آرایشی، بهداشتی و دارویی گفت: لایحه نظارت و برخورد با تبلیغات ماهواره ای به کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی برای بررسی ارسال شد.

وی ادامه داد: هم اکنون این لایحه به اداره قوانین مجلس شورای اسلامی به عنوان طرحی از سوی نمایندگان ارایه شده است. وی اضافه کرد: این لایحه بر تدوین برخوردهای قانونی با تبلیغات ماهواره ای تکیه دارد تا از طریق مراجع قضایی برخوردها جدی تر صورت گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.