×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

● مرزنگوش:میزان آنتی اکسیدان این گیاه ۴۲بار بیشتر از سیب است و خاصیت از بین بردن التهاب را دارد. کنترل التهاب بدن ، خطر بیماری ها از جمله سرطان را کاهش می دهد.

● زعفران:این ادویه گران ترین ادویه جهان و حاوی ترکیب هایی است که افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد.

● رزماری:افزودن این گیاه به گوشت قبل از کباب کردن، علاوه بر طعم دادن احتمال ایجاد ماده سرطان زایی به نام هتروسیکلیک آمین را کاهش می دهد. نتایج بررسی ها نشان می دهد، این گیاه مانع از تکثیر سلول های سرطان سینه و لوسمی نیز می شود.

● جعفری:علاوه بر خوشبوکردن دهان، از مردان در برابر سرطان پروستات محافظت می کند.

● زنجبیل:این گیاه ترش کردن و درد زانو را از بین می برد. میزان کلسترول را کاهش می دهد و مانع از بروز سلول های سرطان و التهاب می شود.

● دارچین:این ادویه با کنترل کردن قند خون، از دیابت جلوگیری می کند. دارچین به سلول ها کمک می کند تا گلوکز را بهتر مصرف کند.

● فلفل سیاه:این ادویه طعم دهنده، مانع از رشد و تکثیر سلول های سرطان می شود.

● پیازچه:این گیاه، اثر ماده سرطان زا را خنثی می کند و مانع از رشد غده های سرطانی مختلف می شود. این گیاه از خانواده پیاز، سیر، تره و… است.

● آویشن:این گیاه ضدعفونی کننده، خاصیت ضدالتهابی قوی نیز دارد و این امر باعث کاهش یافتن التهاب بدن می شود و به سلامت قلب کمک می کند.

● زردچوبه:این ادویه علاوه بر افزودن طعم و رنگ حاوی ترکیبی به نام کورکومین نیز است که با مقابله کردن با التهاب، از آسیب رسیدن به رگ ها پیشگیری می کند و حافظه را قوی نگه می دارد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.