×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فضل اله رنجبردر جلسه کارگروه طرح توسعه کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: از ابتدای اجراطرح توسعه کشاورزیتاکنون ۷۵۴ پرونده بااعتبار ۷۱ میلیارد تومان در این کارگروه مصوب شده که تعداد ۴۸۶ طرح توسعه کشاورزی در زمینه های باغداری، گیاهان دارویی، گلخانه، دامداری و گاو شیری و صنایع تبدیلی با اعتبار بیش از ۳۱ میلیون تومان در شعب منتخب بانک کشاورزی شهرستان انعقاد قرارداد شده است.

رنجبر در ادامه گفت:مصوب شدن ۷۵۴ طرح در کارگروه طرح توسعه کشاورزی در شهرستان کرمانشاه تعداد ۱۶۱۶ نفر اشتغالزایی در پی داشته است.

وی همچنین اظهار داشت: در طرح توسعه کشاورزی تاکنون ۳۵۵ هکتار زمین به متقاضیان و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی جهت احداث باغ، تولید گیاهان دارویی و گلخانه واگذار شده است.

معاون فرمانداری کرمانشاه با تاکید بر تسریع در تکمیل پرونده های طرح توسعه کشاورزی و توسعه باغات و طرح های گیاهان دارویی، محصولات گلخانه ای و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، خواستار واگذاری سریعتر اراضی منابع طبیعی و ملی به بیکاران روستایی و فارغ التحصیلان کشاورزی شد.

  1. edris mahdavi fikejvar

    the best work.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.