×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش ملی “آخرین دستاوردهای پژوهشی زعفران” امروز در تربت حیدریه برگزار می گردد

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی، همایش ملی “آخرین دستاوردهای پژوهشی زعفران” توسط پژوهشکده زعفران مجتمع آموزش عالی تربت حیدریه امروز چهارشنبه برگزار می گردد.

در ابتدای این همایش آقای دکتر کرباسی به ارائه خیرمقدم و بحث و بررسی درباره اقتصاد زعفران خواهند پرداخت. سخنرانی آقای مهندس بیناباجی پیرامون کشت و زراعت زعفران و سخنرانی آقای دکتر کامران فر پیرامون صنعت و بازرگانی زعفران از دیگر برنامه های صبح امروز در همایش ملی “آخرین دستاوردهای پژوهشی زعفران” خواهد بود.
از دیگر سخنرانان این همایش می توان به آقای مهندس رحیمی پیرامون تغذیه و آماده سازی خاک محل کشت زعفران و سخنرانی جناب آقای دکتر بسکابادی پیرامون بهداشت و درمان بیماریها با استفاده از زعفران و فرآورده های آن اشاره کرد.

ارائه پوسترهای همایش و بازدید از پژوهشکده زعفران از دیگر برنامه های همایش ملی “آخرین دستاوردهای پژوهشی زعفران” خواهد بود که امروز در تربت حیدریه برگزار می گردد.

بنا بر این گزارش، تربت حیدریه از شهرهای جنوبی استان خراسان رضوی و یکی از مراکز عمده تولید زعفران در ایران است که طبق تحقیقات اخیر، بیشترین عملکرد زعفران در ایران مربوط به این شهرستان می باشد.

 

برای دریافت لیست مقالات پذیرفته شده در همایش ملی “آخرین دستاوردهای پژوهشی زعفران” بر روی دکمه زیر کلیک کنید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.