×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی به نقل از آنا، محمدحسن عصاره اظهار داشت: برای تسهیل در فرایند عرضه و فروش گیاهان دارویی، راه اندازی بازارچه هایی با عنوان «بازارچه گیاهان و فراورده های گیاهی» در دستور کار ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری قرار گرفته است.

دبیر ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: بر این اساس و در راستایی اجرایی شدن طرح راه اندازی «بازارچه گیاهان و فراورده های گیاهی» استان اصفهان پیش قدم بوده و این بازارچه در اصفهان دو سال قبل ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: به تازگی نیز دومین بازارچه عرضه فرآورده های استاندارد و مجوزدار در این حوزه با همکاری بخش خصوصی در تهران(میدان شوش،خیابان ری، ابتدای خیابان انبار گندم) بازگشایی شد که قدم خوبی در جهت ساماندهی و مدیریت بازار در حوزه گیاهان دارویی محسوب می شود.

عصاره با تاکید بر اینکه ستادهای فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری باید از شرکت‌های دانش‌بنیان به گونه‌ای حمایت کنند که جریان سازی صورت گیرد تا این شرکت‌ها اثرگذاری بیشتر در حوزه های کاری خود در کشور داشته باشند، یادآور شد: بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه گیاهان و فراورده های گیاهی فعالیت می کنند که مواد اولیه آنها در داخل کشور تولید می شود.

دبیر ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با بیان اینکه محصول نهایی تولید شده از سوی این شرکت ها در بازارهای سایر کشورها نیز عرضه می شود، افزود: در این شرایط این شرکت ها نه تنها از تحریم ها در امان هستند بلکه شکوفاتر نیز می شوند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.