×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استفاده از اسانس وانیل در جام جهانی فوتبال!

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ تب فوتبال در روسیه به علت برگزاری مسابقات جام جهانی بسیار بالارفته است. در این میان، پشه ها و دیگر حشرات آزاردهنده هم بازی های خودشان را دارند و زندگی و نیش های آنها برای علاقه مندان فوتبال دردسرساز شده است. به همین علت، مسئولان برگزاری مسابقات در روسیه از راهکارهای مختلف برای مقابله با پشه ها و دیگر حشرات گزنده استفاده می کنند.

در شهر وولگوگراد نیروهای داوطلب، کِرِم رایگان را برای مقابله با اثر نیش پشه ها و حشرات دیگر بین علاقه مندان فوتبال توزیع می کنند. یکی دیگر از راهکارهای استفاده شده برای این منظور، پاشیدن اسانس وانیل در هواست که برای دفع پشه ها سودمند است. مسئولان روس امیدوارند با این کارها بتوانند هواداران دوآتیشه فوتبال را در روسیه ماندگار کنند و برای آنها اقامت خوشایندی را رقم بزنند. پاشیدن اسانس وانیل روی درختان و درختچه ها می تواند در دفع پشه ها بسیار سودمند باشد.
هجوم پشه ها در مسابقات تیم های فوتبال انگلیس و تونس خبرساز شد. انبوه پشه ها در مسابقات این دو تیم به حدی زیاد بود که بازیکنان در بین دو نیمه مجبور شدند از افشانه های خاص ضد پشه استفاده کنند اما آثار گزیدگی پشه ها روی بدن آنها کاملا محسوس بود.
منطقه اطراف وولگوگراد به علت رودخانه ها و باتلاق های متعددی دارد مکان بسیار خوبی برای جولان پشه هاست. این مشکل بویژه در فصل گرم و خشک تابستان حادتر می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.