×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
متنوع ترین گیاهان دارویی در طبیعت اردبیل

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا رجب‌نژاد عصر یکشنبه در همایش سمینار گیاهان دارویی و داروهای گیاهی اردبیل افزود: این تنوع گیاهان دارویی در تمام مناطق استان اردبیل وجود دارد.

وی با اشاره به ارز آوری حوزه گیاهان دارویی تصریح کرد: توسعه این بخش می تواند علاوه بر تقویت اقتصادی استان، در حوزه اشتغالزایی نیز می تواند  تحول شگرفی را در استان دامن بزند.

دبیر همایش گیاهان دارویی و داروهای گیاهی توسعه دانش در این بخش را نقطه قدرت در ایجاد اشتغال پایدار دانست و یادآور شد: برای تحقق این مهم ایجاد کارخانجات و واحدهای فرآوری کوچک و بزرگ در حوزه گیاهان دارویی ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز در این سمینار موفقیت در تولید و عرضه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی را در گرو شبکه سازی عنوان کرد و یادآور شد: براین اساس نقش سازمان های دولتی باید نقش تسهیل گری و نظارتی باشد.

اسحق رسولی با اشاره به  نقش تشکل ها و مراکز علمی و پژوهشی در این خصوص تاکید کرد که در قالب شبکه سازی همه بخش های دولتی و غیردولتی می توانند به عنوان مکمل در کنار هم فعالیت کرده و تاثیرگذار باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.