×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واگذاری پژوهش  گیاه دارویی “شیرین بیان” به جهاد دانشگاهی

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از  ایسنا، اولین نشست تخصصی شورای راهبری کشاورزی هوشمند با موضوع “طراحی و پیاده‌سازی سامانه هوشمند مدیریت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در حوزه گیاهان دارویی” روز، ۱۱ بهمن ماه در پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر پیمان یوسفی آذر مشاور وزیر و مجری طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از صاحب‌نظران حوزه‎های مختلف از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، اداره کل فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی، پژوهشکده هواشناسی و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر یزدانی و مهندس اصغری مجریان طرح گزارشی از روند اجرا و پیشرفت کار ارائه کرده و سپس اعضای نشست در خصوص چالش‎های پیش رو و نحوه تعامل با بازیگران اصلی حوزه گیاهان دارویی بحث و گفت‌وگو کردند.

در ادامه مقرر شد تا نسبت به تنظیم سند همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و جهاددانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی در بخش‌های مختلف از جمله تامین و تجارت اقدام شود.

در پایان نشست، یوسفی آذر با تاکید بر اهمیت گیاه “شیرین بیان” موافقت خود را با واگذاری ماموریت انجام تمام پژوهش‎های ملی کاربردی در بخش تامین گیاه “شیرین بیان” به جهاد دانشگاهی در کشور اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهادانشگاهی مجری”طراحی و پیاده‌سازی سامانه هوشمند مدیریت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در حوزه گیاهان دارویی” است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.