×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نخستین پویش ملی گیاهان دارویی کشور

مشاور وزیر و مجری طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری نخستین پویش ملی گیاهان دارویی کشور در ۲۶ بهمن ماه سال جاری خبر دارد.

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، پیمان یوسفی آذر، با اشاره به اهمیت تولید و مصرف گیاهان دارویی در کشور گفت: با هدف توسعه بازار و ترویج فرهنگ تولید و مصرف گیاهان دارویی نخستین پویش ملی گیاهان دارویی کشور در سالن اصلی همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

مشاور وزیر و مجری طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد با تاکید بر حضور مقامات بلند پایه کشوری، صاحبنظران، هنرمندان، اصحاب رسانه، تولیدکنندگان گیاهان دارویی در این پویش اظهار داشت: در پویش ملی گیاهان دارویی دو نمایشگاه جانبی شامل نمایشگاه محصولات و فرآورده‌های گیاهان دارویی و نمایشگاه فیلم کوتاه، عکس و کاریکاتور گیاهان دارویی نیز برگزار می‌شود.

وی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این پویش از سازمان‌ها و نهادهای مختلف دعوت به همکاری و مساعد کرده و افزود: جهت اعتلای صنعت گیاهان دارویی کشور نیازمند یاری نهادها و سازمان‌های مختلف هستیم.

گفتنی است، در این پویش با اهداء تندیس اولین پویش ملی گیاهان دارویی به برخی از فعالان این حوزه، از آنان تجلیل و قدردانی می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.