×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برطرف کردن سیاهی دور چشم

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی دکتری باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این مطلب گیاهان دارویی را ارائه می‌کنیم که تاثیر بسزایی در برطرف سیاهی دور چشم دارند.

چای کیسه‌ای

چای کیسه‌ای یکی از روش‌های خانگی برای ترقی کبودی و سیاهی دور چشم، استفاده از چای کیسه‌ای مرطوب و سرد شده هست. خوب تر هست از ۲ چای کیسه‌ای به طور هم زمان استفاده کنید واجازه دهید تا به مدت ۲۰ دقیقه روی چشم‌ها و ناحیه زیر چشم بر جای بماند.

بادام و لیموترش

بادام و لیموترش بادام و لیمو ترش به از بین‌بردن تیرگی دور چشم و ترقی جریان گردش خون در ناحیه دور چشم مساعدت شایانی می‌کند.

موثرترین رو‌ش‌ها برای برطرف سیاهی دور چشم

 گلاب

گلاب برای از بین بردن سیاهی‌های دور چشم لازم هست قدری پنبه را به گلاب آغشته کنید؛ پس از ان آن را به مدت پنج تا ۱۰ دقیقه بر روی اطراف چشم‌هایتان قرار دهید.

ماسک خیار و گلاب

ماسک خیار و گلاب یکی دیگر از روش‌هایی که به ترقی سیاهی دور چشم متاثر از خستگی و کار بسیار مساعدت می‌کند، استفاده از ماسک خیار و گلاب هست. پس از ان این ترکیب را بر روی پلک‌ها و اطراف چشم بگذارید و اذن دهید تا به‌مدت ۱۵ دقیقه بر جای بماند. نکته ارزشمند آن هست که لازم هست خیار را به‌خوبی بشویید و مواظب باشید که آب این ماسک وارد چشم‌هایتان نشود.

موثرترین رو‌ش‌ها برای برطرف سیاهی دور چشم

کمپرس عصاره برگ‌های نعناع

کمپرس عصاره برگ‌های نعناع استفاده از کمپرس عصاره برگ‌های نعناع تاثیر فراوانی در ترقی تیرگی اطراف چشم دارد. دستمالی تمیز و نخی را به عصاره نعناع آغشته کنید و آن را روی چشم‌هایتان قرار دهید.

 

موثرترین رو‌ش‌ها برای برطرف سیاهی دور چشم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.