×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشکیل تعاونی روستایی در مینودشت

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی ، در اردیبهشت ماه امسال، حبیب اله ابراهیمی (معاون تعاون وزارت تعاون) از اجرای طرح «روستا تعاون» خبر داد.

در این طرح قرار است هزار تعاونی در هزار روستا تشکیل شود. با اجرای این طرح دولت تلاش می‌کند فعالیت روستائیان را در زمینه‌های مختلف اقتصادی با هدف تولید و اشتغال در قالب تعاونی‌ها افزایش دهد. در راستای اجرای این طرح، رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مینودشت از تشکیل شرکت‌های تعاونی روستایی گیاهان دارویی و زعفران در این شهرستان خبر می‌دهد.

ابراهیمی گفت: با هدف اجرای طرح روستا تعاون، شرکت‌های تعاونی تولید گیاهان دارویی و زعفران در روستای ده چناشک شهرستان مینودشت تشکیل خواهد شد.

وی در جلسه‌ای که با حضور فعالان حوزه روستایی مینودشت برگزار شد، افزود: آخرین وضعیت شرکت‌های تعاونی توسعه روستایی شهرستان مینودشت بررسی کردیم و نسبت به حمایت و پیگیری برای فعال کردن تعاونی‌های غیرفعال توسعه روستایی تلاش خواهیم کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: باتوجه به ظرفیت‌ها و آمادگی روستای ده چناشک، تشکیل تعاونی تولید گیاهان دارویی و زعفران در این روستا انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل تعاونی‌های روستایی، توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روستاها بوده و فعالیت‌های توسعه‌ای روستا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در روستا و با عضویت ساکنان آن است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.