×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره یک روزه گیاهان دارویی با محوریت ترخون در کرمان

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل ا ز خبر گزاری صداوسیما ،  استاندار کرمان در جشنواره گیاهان دارویی وترخون با گرامیداشت هفته دولت ، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی به کمک هشت معین اقتصادی را از اولویت ها و برنامه های کاری مسئولان برشمرد  و افزود: در گلباف نیز به کمک معین اقتصادی منطقه ۱۱۰ شغل ایجاد شده و این مهم باعث مهاجرت معکوس به این شهر شده است.

رزم حسینی نقش رسانه ها  را در تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی تعیین کننده  دانست و با تشکر از رسانه ها ، عملکرد صدا و سیمای مرکز کرمان را در این زمینه مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به وجود ۳ هزار طرح نیمه تمام در استان افزود: تکمیل این طرح ها در اولویت قرار دارد.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جشنواره یادو خاطره شهید رجایی وباهنر را گرامیداشت و  گفت همکاری مطلوب معین های اقتصادی در استان کرمان ،  در کشور زبانزد  است.

زاهدی دیگر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز با قدر دانی از فعالیت تاثیرگذار موسسات معین اقتصادی در استان ، از صداوسیمای مرکز کرمان خواست تا برنامه های این موسسات  را برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ، منعکس کند.

در جشنواره گیاهان دارویی گلباف با محوریت ترخون ،  حسین زاده معین اقتصادی این منطقه ابراز امیدواری کرد با انجام فعالیتهای مطلوب در راستای اقتصاد مقاومتی ، مهاجرت معکوس به گلباف تا ۵ سال آینده افزایش  یابد

جشنواره گیاهان دارویی وترخون با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و همچنین برپایی نمایشگاه تولیدات گلباف همراه بود.

گلباف در ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.