×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نطنز میزبان ۹۰ غرفه گیاهان دارویی در دومین جشنواره گیاهان دارویی

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری فارس محمودرضا فقیهی در آئین اختتامیه جشنواره گیاهان دارویی اظهار کرد: دومین جشنواره طب سنتی، طبیعت‌گردی و گیاهان دارویی نطنز از ۶ لغایت ۹ تیرماه به مدت ۴ روز در شهرستان تاریخی نطنز برگزار شد.

 

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره بحث برند سازی جشنواره و تبدیل این جشنواره به یک فرصت تجاری و اقتصادی برای کشور بود که از این‌ پس بیشتر به مباحث اقتصادی جشنواره توجه جدی خواهد شد.

 

دبیر دومین جشنواره ملی گیاهان داروئی شهرستان نطنز تصریح کرد: با رایزنی‌های به‌عمل‌آمده تاکنون شرکت‌های داروساز گیاهی آمادگی خود را برای استفاده از گیاهان دارویی نطنز اعلام کرده‌اند که امیدواریم هرچه زودتر شاهد حضور داروسازهای گیاهی برای تهیه محصولات خود باشیم.

 

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌‌های جشنواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی بود که با اقدامات انجام‌شده از سوی مدیریت جهاد کشاورزی نطنز، برگزاری دوره‌های آموزش کشت گیاهان داروئی و کارآفرینی برای ۲۰۰ نفر برگزارشده است.

 

فقیهی از حضور و فعالیت ۹۰ غرفه گیاهان دارویی در دومین جشنواره گیاهان دارویی نطنز خبر داد و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با تلاش همه مردم و مسؤولین روزی نطنز به قطب تولید گیاهان دارویی تبدیل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.