×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ثبت شرکت فونیکس درخراسان شمالی و بازاریابی محصولان گیاهان دارویی در آلمان

 

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از  خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی ، استاندار خراسان شمالی در نشست مشترک فعالان اقتصادی استان و هیئت تجاری همکاری مشترک اتاق بازرگانی خراسان شمالی و هیئت سرمایه گذاری آلمانی و سرمایه گذاری آلمانی که به مبادله تفاهم نامه ۹ ماده ای انجامید گفت: بازاریابی برای محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، گیاهان دارویی، اسب ترکمن و تولید ماشین آلات کشاورزی مدرن از اولویت های خراسان شمالی است که در این سفر مورد توجه قرار گرفت.

محمدرضا صالحی با بیان اینکه برای احداث شش مزرعه انرژی خورشیدی در استان آماده همکاری مشترک هستیم، افزود: توسعه صنایع بزرگ استان و صنایع پایین دستی آنان در کنار توسعه معادن و سایت های گردشگری از دیگر موضوعات مورد تاکید در سفر هیئت آلمانی بود وی  خطاب به هیات آلمانی از آمادگی جذب هر گونه سرمایه گذاری خارجی گفت و افزود: برای توسعه بازاریابی و بازارسازی محصولات تولیدی کشور ایران و استان خراسان شمالی مساعدت می خواهیم. از جمله در حوزه فاینانس و تامین مالی مستقیم در توسعه زیرساخت ها، همچون راه آهن اسفراین به بجنورد و شیروان و نیز خط آهن گرگان به مشهد، آمادگی کامل در استان وجود دارد. استاندار افزود: تکمیل زنجیره فرش و صنایع دستی خراسان شمالی به ویژه بازاریابی برای فرش دو روی ترکمن در اروپا مورد توجه ماست. سرپرست و سخنگوی هئیت سرمایه گذاری و تجاری آلمانی گفت: پس از انعقاد قرارداد شرکت فونیکس با اتاق بازرگانی آلمان، مراودات اقتصادی با ایران را از خراسان شمالی آغاز می کنیم.

علی بیات افزود: بنا داریم یک شرکت فونیکس را در خراسان شمالی به ثبت برسانیم که در صورت تاسیس می تواند انجام بسیاری از کارها و پیگیری ها در زمینه طرح های کشاورزی و یا انرژی های نو و مبادلات تجاری دو کشور را سرعت بخشد.

هیئت ‍۱۲ نفره تجار و بازرگانان آلمانی در سفر دو روزه، از حوزه های انرژی خورشیدی کشاورزی،گردشگری، صنایع دستی و صنعت و معدن خراسان شمالی بازدید کردند. سفر هیئت آلمانی پیرو سفر سال گذشته استاندار خراسان شمالی و هیئت همراه وی به آلمان و فرانسه و با پیگیری های استاندار و سرکنسول ایران در فرانکفورت انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.