×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محمود رضا فقیهی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین جشنواره طب سنتی، گیاهان دارویی و گردشگری شهرستان نطنز، از ششم تا نهم تیرماه سال جاری در نطنز برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره که قرار بود اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار شود، پیرو هماهنگی های انجام شده با سازمان میراث فرهنگی کشور و دفتر طب سنتی وزارت بهداشت و نیز هم‌زمان شدن تاریخ برگزاری جشنواره با شروع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و برای عدم تداخل با انتخابات، این جشنواره به تعویق افتاد که در تیرماه برگزار می‌شود.

دبیر دومین جشنواره طب سنتی نطنز پیرامون برنامه‌های این جشنواره گفت: در روز ششم تیرماه، مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور میهمانان کشوری برگزار و بعد از آن کلاس‌های حفظ سلامت ویژه عموم، مراسم رسمی افتتاحیه نمایشگاه و جشن ویژه عید سعید فطر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز هفتم تیرماه و دومین روز از جشنواره، کارگاه فرصت‌های کارآفرینی و بازاریابی و اشتغال در صنعت کشت گیاهان دارویی ویژه عموم، کلاس‌های حفظ سلامت ویژه عموم، تورهای نطنز گردی و طرق رود، صعود کوهنوردان به قله کرکس نطنز و مراسم جشن کودک و طبیعت برگزار می‌شود.

فقیهی تصریح کرد: در سومین روز نیز کارگاه‌های اولویت‌های کشت گیاهان دارویی منطقه نطنز و خواص آن، کلاس‌های حفظ سلامت ویژه عموم، تور ابیانه نطنز، بازدید از موزه رهگشای بادرود، کارگاه نشاط و سلامتی را از طبیعت هدیه بگیریم و مراسم جشن اختتامیه نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در آخرین روز از دومین جشنواره گیاهان دارویی نطنز، مراسم کودک و طبیعت، کلاس‌های حفظ سلامت ویژه عموم، کارگاه نشاط و سلامتی را از طبیعت هدیه بگیریم برگزار می‌شود و حسن ختام این دوره تور کویر نوردی متین آباد است.

دبیر دومین جشنواره طب سنتی، گیاهان دارویی و گردشگری نطنز، پیرامون دوره‌ها و کلاس‌های جنبی این جشنواره گفت: نشست هم‌اندیشی متخصصان طب سنتی با حضور وزیر بهداشت، کلاس‌های ماساژ و زالو درمانی و تور شناسایی گیاهان دارویی منطقه کرکس نطنز از جمله کلاس‌های جنبی این جشنواره است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.