×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برداشت آویشن ممنوع!

 به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل ا ز خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مظفر سلطانی نژاد رئیس اداره منابع طبعیی و آبخیزداری شهرستان منوجان گفت : برداشت و حمل هرنوع گیاه دارویی بویژه آویشن بدون دریافت مجوز از منابع طبیعی ممنوع است و هرکس قصد برداشت آنها را دارند با مراجعه به منابع طبیعی مجوز های لازم را دریافت و نحوه برداشت را از کارشناسان این اداره یاد بگیرد .

سلطانی نژاد خاطر نشان کرد : مردم عزیز علی الخصوص همیاران طبیعت در جلوگیری از تخریب و تصرف عرصه های ملی چشم بینای منابع طبیعی هستند و در این راستا بازوی محکمی برای منابع طبیعی محسوب می شوند و در این راه حفظ و احیای منابع طبیعی و اراضی ملی ما رو یاری می دهند .

ریئس اداره منابع طبیعی منوجان اظهار کرد : پیشگیری از حریق و شناسایی مناطق بحرانی و آمادگی تیم های اطفاء حریق ضروری است .

وی بیان کرد : در صورت رؤیت حریق در جنگل ها و مراتع و یا تخریب و تصرف اراضی ملی و قاچاق گیاهان دارویی و چوب ، مراتب را با شماره تماس ۱۵۰۴ (کد امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت از منابع طبیعی ) اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.