×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید و فرآوری گیاهان دارویی، طرحی جدید در اجرای اقتصاد مقاومتی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی ،علی اکبر مهرفرد در حاشیه نشست تشکل های صنایع غذایی اتاق بازرگانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری صدا و سیما درباره برنامه های وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از تولید و اشتغال ایرانی گفت: ۱۷ طرح اقتصاد مقاومتی در این وزارتخانه در دست اجرا داریم که خودکفایی در تولید محصولات اساسی، تولید نهاده ها، بهره وری آب، افزایش فرآوری و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی از جمله آن است.

وی با اشاره به تقاضای اتحادیه اوراسیا برای انعقاد قرارداد آزاد تجاری میان این اتحادیه و ایران گفت: جلسات کارشناسی درباره این پیشنهاد برگزار شده تا مزیت های اقتصادی دو طرف بررسی و تهمیدات لازم برای تسهیل تجاری طرفین پیش بینی شود.
وی اضافه کرد: انتظار داریم صنایع غذایی ایران به عنوان صنایعی پویا و موفق درباره این پیشنهاد کار و دیدگاه های خود را مطرح کند تا پیشنهادات و راهکارهای خروجی از این بررسی ها در دولت طرح و تصمیم گیری شود.
مهرفرد درباره نارضایتی فعالان اقتصادی از روند اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: تا آنجا که اطلاع دارم در مجلس و دولت بررسی هایی برای رفع نواقص در حال انجام است ضمن اینکه صنعت غذا هم در این باره نشست هایی برگزار و دیدگاه های خود را منعکس کرده است از این رو ما هم از دیدگاه های فعالان صنعت غذا حمایت می کنیم.
بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، تاجیکستان و ازبکستان کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.