×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جهاددانشگاهی استان اردبیل منتشر کرد: کتاب «طبیعت درمانگر و نعمت‌های شفابخش»

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از  ایسنا منطقه اردبیل، مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این کتاب پس از سه سال مطالعه توسط محمود خروشی، ماهرخ سپهوند و اصغر پورحسن از کارشناسان بخش کشاورزی به رشته تحریر درآمده و راهنمای خوبی برای فعالان حوزه گیاهان دارویی است.

مهران محمدی با بیان اینکه این کتاب مورد حمایت مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل بوده است، تصریح کرد: به روز و جامع بودن مطالب از نقاط قوت کتاب مذکور است و دارای آموزه‌های دینی و مذهبی هم سنخ با کشور ایران می‌باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: کتاب «طبیعت درمانگر و نعمت‌های شفابخش» به تشریح گیاهان دارویی به تفکیک نام علمی، ترکیبات شیمیایی و آلی، خواص دارویی و عوارض جانبی آن‌ها جهت استفاده بهتر و آگاهانه‌تر از گیاهان دارویی و علم طب سنتی پرداخته است و از لحاظ طب سنتی اسلامی و هم از نظر علمی و عملی در برگیرنده مطالبی مفید و سخنانی کاربردی می‌باشد.

مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل افزود: این کتاب ۳۱۲ صفحه‌ای به قیمت۱۲۰ هزار ریال از کتابفروشی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در انتهای خیابان دانشگاه قابل تهیه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.