×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسعه فضای تخصصی گیاهان دارویی در اردبیل

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، رامز نصیری پیش از ظهر امروز در نشستی با فرماندار مغان اظهار داشت: توسعه شعبه جهاد دانشگاهی شهرستان گرمی یکی از برنامه‌های پیش روی ما است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در رابطه با مالکیت ساختمان فعلی جهاد دانشگاهی گرمی وجود دارد، افزود: از فرماندار محترم تقاضا می‌شود موضوع ساختمان جهاد دانشگاهی را با مذاکره با دستگاه‌های زیربط مرتفع کند.وی تصریح کرد: ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات محل تملک دارایی سال‌جاری برای توسعه آزمایشگاه‌ها و فضای آموزشی جهاد دانشگاهی اختصاص یافته و امیدواریم سال آتی افزایش یابد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل بر لزوم اختصاص اعتبار ویژه برای پژوهش تاکید کرد و گفت: طرح مطالعات گیاهان دارویی در گرمی شروع شده و برای تکمیل آن نیاز به اعتبار داریم.فرماندار‌ مغان نیز در این جلسه گفت: وجود نمایندگی جهاد دانشگاهی در گرمی یک ظرفیت برای شمال استان اردبیل است.

ابراهیم امامی اظهار داشت: انتظار می‌رود جهاد دانشگاهی به گیاهان دارویی منطقه و ظرفیت‌های کشاورزی همچون کشت زعفران توجه ویژه‌ای داشته باشد.وی افزود: جهاد دانشگاهی اگر در حوزه شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه پیشقدم باشد، اعتبارات ویژه‌ای از سال آتی اختصاص خواهد یافت.

مقام عالی دولت در شهرستان مغان بیان داشت: جهاد دانشگاهی نباید صرف تشکیل کلاس‌های آموزشی بسنده کند و بهتر است در حوزه پژوهش نیز ورود پیدا کند.امامی تصریح کرد: در صورت اینکه گرمی بعنوان پایلوت شناسایی و توسعه گیاهان دارویی در سطح استان معرفی شود، از محل اعتبارات شهرستانی سال آتی حمایت ویژه‌ای خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.