×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایده پردازی تخصصی گیاهان دارویی در یزد

دکتر “احمد افروزیان”، با بیان این که مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان یزد، اولین مرکز رشد تخصصی در زمینه گیاهان دارویی در این استان است، اظهار کرد: یکی از اهداف این مرکز توسعه کسب و کار و کارآفرینی مبتنی بر دانش و فناوری و حمایت از ایده‌های نوآورانه و تبدیل این ایده‌ها به محصولات قابل ارائه به بازار با توان رقابت با محصولات خارجی و توسعه کسب و کارهای فناورانه در زمینه گیاهان دارویی است.
وی ادامه داد: در همین راستا نیز رویداد ایده شو با مشارکت دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی یزد در تاریخ سی‌ام آذر ماه سال جاری در اشکذر برگزار می‌شود.
افروزیان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این “ایده شو”، پرورش قدرت خلاقیت و ایده‌پردازی در یک محیط علمی و دوستانه به منظور ایجاد فرهنگ نوآوری،جذب سرمایه گذار و تجاری سازی ایده های نو و فناورانه در حوزه گیاهان دارویی است.
وی متذکر شد: تمام کسانی که در حوزه گیاهان دارویی دارای دانش یا تجربه حرفه‌ای هستند از جمله دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاهی، خبرگان و نخبگان مرتبط با گیاهان دارویی، کشاورزی و منابع طبیعی، مخاطبان این برنامه هستند.
سرپرست مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی یزد با بیان این که علاقه‌مندان می‌توانند به دو صورت “شرکت کننده” یا “ایده دهنده ” در این رویداد مشارکت داشته باشند، گفت: کلیه مراحل ثبت‌نام (ثبت و ارائه ایده) از طریق سایت http://fjdyazd.com انجام می‌پذیرد.
به گفته‌ی وی، ایده‌های ارائه شده توسط داوران بررسی شده و ایده‌های منتخب به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند به نحوی که برگزیدگان در روز برگزاری، ایده‌های خود را برای حاضرین ارائه می‌کنند و از بین ایده‌های ارائه شده، سه ایده‌ی برتر، معرفی و جوایز نقدی به آنها اهدا خواهد شد.
افروزیان تاکید کرد: علاوه بر این نیز ایده‌های منتخب از حمایت مرکز رشد گیاهان دارویی برخودار خواهند شد و امکان جذب سرمایه‌گذار برای آنها فراهم می‌شود.
این مسئول در پایان نیز یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۷۲۲۹۴۱ و ۳۲۷۲۷۶۹۳ مرکز رشد گیاهان دارویی تماس بگیرند.

  1. زهرا حسن آبادی

    دست مریزاد!
    انصافا سایت مفید و جامعی است
    مطمنیم که تمام اخبار ریز و درشت درمورد گیاهان دارویی درین سایت موجودست .
    از تلاش شما سپاسگزاریم.
    خدا قوت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.