×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسعه کشت گیاهان دارویی از برنامه‌های کمیته امداد برای اشتغال‌زایی است

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از گلستان ما، امان‌الله حسین پور در دیدارهای جداگانه‌ای با امام‌جمعه، فرماندار و کارکنان کمیته امداد گالیکش گفت: توسعه کشت گیاهان دارویی از برنامه‌های کمیته امداد استان برای اشتغال‌زایی است. با توجه به ظرفیت‌های گالیکش در این حوزه از مسئولین محلی تقاضا همکاری توسعه کشت گیاهان دارویی مددجویان را داریم.

وی افزود: شهرستان گالیکش و استان گلستان با شرایط اقلیمی و آب‌وهوای مناسب می‌تواند به قطب گیاهان دارویی کشور تبدیل شود زیرا بسیاری از گونه‌های گیاهی آن به‌صورت خودرو وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان اظهار داشت: اولویت نخست در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان توسعه اشتغال پایدار بین خانواده‌های تحت پوشش در استان و هدایت اعتبارات به سمت اشتغال، رفع موانع ایجاد اشتغال و توسعه آموزش‌ها است.

حسین پور ضمن تشکر از کمک‌های و همکاری تنگاتنگ فرماندار گالیکش با کمیته امداد گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان درخواست پیگیری اهدا زمین جهت احداث ساختمان اداری در گالیکش هستیم.

به گفته وی خدمت به محرومین بزرگ‌ترین ارزش است و باید با تلاش همه مسئولان همدلی و نشاط را در شهرستان ایجاد کرده و اعتماد مردمی را افزایش دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.