×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسابقه انتخاب شعار سومین جشنواره ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی شعار سومین جشنواره ملی گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران را طی برگزاری مسابقه ای همگانی و مردمی انتخاب خواهد کرد.

شعار مورد نظر باید از ویژگی‌هایی همچون اختصار، غنی از معنی و در برگیرنده کامل اهداف این جشنواره باشد و از کلمات ساده و فارسی تشکیل شود.

شعارهای دریافتی از طریق سایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی به نشانی www.chtm.isti.ir به رأی گذاشته می‌شوند و پس از ارزیابی توسط شورای داوران، از میان سه شعار برتر یکی به عنوان شعار سومین جشنواره به کار گرفته خواهد شد.

فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان و ارتقای دانش عمومی در مورد مصرف صحیح گیاهان دارویی، ترویج و بکارگیری آموزه های طب سنتی در فرآیند تولید و شناسایی برترین های فناوری در صنعت گیاهان دارویی از جمله اهداف و رویکردهای این جشنواره است.

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران، از ۱۵ تا ۱۸ شهریور امسال با تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.