×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی، افتخارزاده مسئول خانه نخبگان علمی بسیج استان اصفهان با اشاره به اینکه این مکمل را یکی از اعضای خانه نخبگان علمی بسیج استان اصفهان تهیه کرده است گفت : در تهیه این مکمل با استفاده از گیاهان دارویی علاوه بر افزایش عملکرد تخمک گذاری و افزایش ۱۰ درصدی تولید تخم مرغ ، عوارض باکتریایی کاهش یافته است.

دانش آموخته کارشناسی ارشد تغذیه طیورو تولید کننده این مکمل دراصفهان هم گفت: این مکمل بامشاوره وراهنمایی آقای بابایی متخصص بیوشیمی در مدت یک سال ونیم با ۳۰ میلیون ریال هزینه تولید شده است.

آقای سالاری افزود : بااستفاده از این مکمل دارویی در واحدمرغداری با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون قطعه مرغ ؛ ۵۰ میلیارد ریال سود حاصل می شود.
وی کاربرد همچنین با اشاره به کاربرد این مکمل در واحدهای پرورش پرندگان زینتی گفت: این مکمل دارویی مدت زمان رویش پرهای پرندگان زینتی را از پنج ماه به دوهفته کاهش می دهد.

مکمل دارویی کاهش زمان پرریزی در پرندگان زینتی و افزایش تولید تخم مرغ در مرغهای تخم گذار باشماره ۷۵۲۱۸ آبان امسال در اداره کل ثبت شرکتها ومالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.