×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گیاهان ضد میگرنی!

محمد دریایی ، متخصص علوم زیستی و طب گیاهی ، درباره گیاهان انرژی زا و آرامبخش‌های گیاهی برای رفع سردرد‌های عصبی و میگرن, توضیح داد: برگ بو بسیار معطر است که علاوه بر مصرف غذایی دارای کاربرد دارویی در درمان بی‌اشتهایی، آنژین، برونشیت، دردهای رماتیسم، درد معده‌، تنظیم قاعدگی، زایمان بی‌درد و …. کاربرد دارد. این گیاه داروی مؤثری در درمان دردها، ناراحتی‌های عصبی و تسکین سردردها به ویژه سردردهای میگرنی است.

فلفل قرمز - افزایش میل جنسی

فلفل قرمز – افزایش میل جنسی

محمد دریایی افزود، گیاهانی به گیاهان انرژی زا معروف هستند که مصرف آن‌ها موجب بهبود گردش خون و عملکرد بهتر مغز می‌شود مانند گیاه جینکوبیلوبا، جنسینگ, زنجبیل، به لیمو و بادرنجبویه, فلفل قرمز تند و….است. فلفل قرمز تند باعث بهبود گردش خون شده و مصرف آن موجب تقویت دستگاه گوارش نیز می‌شود میزان انرژی بدن را سریع افزایش می‌دهد.

گیاه دارویی به لیمو

گیاه دارویی به لیمو

همچنین گیاه جینکوبیلوبا جریان خون در مغز را افزایش می‌دهد و برای رفع افسردگی بسیار مفید است. البته توجه کنید که بیش از دو هفته نباید مصرف کرد. دم نوش بادرنجبویه و به لیمو سیستم عصبی مرکزی را تحریک کرده, میزان خستگی و افسردگی افراد را کاهش می‌دهد.

دمنوش زنجبیل چای

دمنوش زنجبیل چای

داروهای گیاهی مانند جنسینگ را نباید بدون مشورت با پزشک مصرف کرد مخصوصاً بیماران قلبی, بیماران مبتلا به فشار خون بالا و کسانی که دچار افت شدید قند خون می‌شود چرا که وضعیت بیمار را بدتر می‌کند. همواره برای درمان از طریق گیاهان دارویی خودسرانه دست به تجویز نزنید و تحت متخصصین طب سنتی اقدام به مصرف نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.